Jag innan anorexin

Hej på er! Hade ni en bra valborg igår? 
Fick frågan om jag inte kunde lägga upp bilder på mig innan anorexin. Självklart kan jag göra det! Nu varken är eller har jag varit den som tycker om att vara med på bild, så det var lite svårt att hitta bilder, haha. 
Såhäär såg jag ut! Nä, skojar bara. Här är en liten Eve. 
Nu blev alla bilderna i olika storlekar, men äsch. Det här är jag, sommaren 2010, utomlands med min storasyster. Tror det var våren efter detta som jag insjuknade. 

Kommentarer
Elin

Måste säga att du är så himla himla fin, du var det och du ÄR det! Jag gillar dig så sjukt mycket, du betyder otroligt mycket för mig min fina fina vän <3

2013-05-01 14:20:06
C

Lika fin då som nu ju!

2013-05-02 13:23:01
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: