Shortspremiär

Tog mig äntligen till läkaren igår och blev undersökt. De tog blodprover, levervärden osv. Tydligen är jag helt frisk (eller ja, levervärdena har inte kommit tillbaka ännu). Både glad och ledsen för det. Glad för att det faktiskt inte är något fel på min kropp, men ledsen för att jag ju fortfarande mår dåligt och det hade varit skönt att få veta vad, liksom. Och kunna göra något åt det. Nåja. Förhoppningsvis börjar jag väl må bättre snart. 
Vädret var helt underbart hos oss igår. Över tjugo grader i skuggan så shortsen fick åka på för första gången i år! Hur är allt med er? Vad vill ni läsa om? Puss!

Kommentarer
Ebba Molin

Åh så härligt med shorts, måste våga plocka fram alla mina par snart också! Hoppas du mår bättre snart!<3

2013-05-08 21:10:53
URL: http://molinebbas.blogg.se/
juliajensen.se

Tro mig, det är inte ovanligt att vanliga sjukvården inte hittar några fel...

Det kan vara obalanser i din kropp som gör att du mår dåligt. När jag vid ett flertal tillfällen själv åkt till akuten när jag mått dåligt när jag hade ett bmi på knappt 12 så blev jag hemskickad varje gång för att blodproven visade att jag var "frisk". Stört men sant...

2013-05-11 10:19:00
URL: http://juliajensen.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: