Styrketräning eller kondition?

Godmorgon! Allt bra med er?
Hos mig är det superfint väder och jag började dagen med en promenad med hundarna - i shorts och linne, och svettades. Hur skönt?!
Dock hatälskar jag sommaren. Älskar värmen men avskyr pollen. Här sitter jag i detta nu och snörvlar ikapp med fågelkvittret.. Haha.
Påväg till gymmet just nu för ett konditionspass, åh! Längtat hela veckan. ;) Jag har lagt in mina kondispass fredag och söndag, så det blir ju ett par dagar utan ett riktigt hårt, svettigt och långt pass.
Vad föredrar ni, lyfta vikter eller kondition? Jag måste nog säga att jag gillar båda två otroligt mycket, men löpningen ligger snäppet före..


Kommentarer
Daniella 🌙

Kondis ;O

2013-05-31 11:37:40
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: