Tillbaka!

Hej på er! Jag ber så himla mycket om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen. Mycket i skolan och allmänt, men nu är jag tillbaka! Såg att jag fått en hel del respons till mitt förra inlägg, vilket jag tycker är himla kul! Ska sätta mig ner och svara på kommentarerna snarast. Kom ihåg att om ni inte har en blogg så svarar jag i inlägget ni kommenterat alternativt i ett nytt inlägg. 

Är det något ni funderar på? Vad vill ni se här i bloggen? Tänkte sammanställa ett inlägg just med frågor då det trillat in ett par stycken och det är sådana frågor som skulle vara intressant för alla att få svar på, tror jag iallafall! 

Här har ni dagens lunch! Stressade iväg till gymmet imorse och glömde ta fram något protein ur frysen imorse i all hast, så påväg hem från gymmet gick jag inom ICA och köpte en grillad kyckling. Tar man bort skinnet är det faktiskt bra mat! 
Kom hem, skar upp hela kycklingen under tiden bulgurn kokade (ett tips är att koka med buljong, blir så himla mycket godare då!) och sedan var det bara att skära lite grönsaker samt lite fetaost.Tog tio minuter, högst! Snabbmat i mina ögon. :) 

Kommentarer
Elin

men whut?! Jag äter skinnet!!!!!!!! KOMMER JAG DÖ NU!?!=?!

Svar: Ja, det kommer du vännen! :*
evelaan.blogg.se

2013-05-27 19:46:20
M

Hej. Har lite frågor ang ätstörningen, du hetsade och spydde väl ganska mycket också? Hur blev du av med hetssuget? Och hur lärde du dig hur normala portioner ser ut?
Försöker själv bli frisk från att hetsäta och spy. Tack på förhand <3

Svar: Du får jättegärna maila mig på [email protected] så kan jag svara!
evelaan.blogg.se

2013-05-27 22:15:59
Daniella 🌙

Kan du inte göra snabb-frukost-tips? :*

2013-05-28 02:00:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Nathalie

Kan du inte berätta mer om dig själv, när du fick ätstörning, varför, hur du tog dig igenom osv. (din resa lix) kram

2013-05-28 12:56:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: