Trött men glad..

..beskriver mitt humör/tillstånd just nu. Haft en himla stressig dag idag, men på något sätt lyckats hinna med allt och det med humöret i behåll! 

Började dagen med ett grymt bröst, triceps och axelpass idag - fick en otroligt bra kontakt och var totalt slutkörd efteråt. Blodsmak i munnen och när jag körde ett par armhävningar i slutet så kom det lite kräks i munnen. Fräscht va? ;) Haha. Även idag satsade jag på att lyfta tungt istället för fler reps men lägre vikt. 
  • Bröstpress 
  • Liggande bänkpress
  • Flyes
  • Triceps pushdowns 
  • Tricepspress över huvud 
  • Sidolyft 
  • Frontlyft
  • Axelpress 
  • Armhävningar 
Där har ni dagens pass! Började med 30 minuter crosstrainer och avslutade med lite mage också. Armhävningar är himla underskattat måste jag säga! Slängde in ett par i slutet och körde tills armarna helt gav upp. Darrade när jag var färdig, så himla härlig känsla. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: