Veckans träning - v.18

Måndag: 30min crosstrainer, styrka för brösttricepsaxlar
Tisdag: 30min crosstrainer, styrka för ryggbiceps.
Onsdag: VILA
Torsdag: 100min crosstrainer, styrka för mage.
Fredag: 100min crosstrainer
Lördag: 30min crosstrainer, styrka för brösttriceps, axlar
Söndag: 90min octane 
Kommentar: Blev lite mer kondition än vanlig denna veckan och mindre styrka. "Fattas" ett benpass men då mina knän har spökat har det fått vänta. Saknat löpningen också, men jag vågar inte riskera att knäna ska bli värre så crosstrainern och octane-maskinen har fått vara mina vänner. (Octane är som en kombination av ett löpband och en crosstrainer, jobbigt som tusan) Hoppas att nästa vecka blir bättre! Kanske att det blir lite styrka i eftermiddag med mamma också, vi får se! 
 

Kommentarer
Nathalie

Hej!
Hittade inte hur jag skulle kunna kontakta dig via mail så tar min fråga lite snabbt här.
Jag bor i samma stad som du (skriver inte ut det för vet inte om du vill det) men undrar hur du kommer in på Oasen 24/7 gym, är det inte 18-års gräns där? Om du nu tränar där, kan ha fått det hela fel ^^
Undrar för att jag ska byta gym och vill gymma på Oasen men inte i huvudbyggnaden. Tacksam för svar! Gärna på mail :)

2013-05-05 19:49:57
URL: http://missnatta.blogg.se
Elin

GRYMMA FINA DUUUUUUUU !

Juste! funderade på dina matvanor! Eftersom du inte äter så mycket lagad mat ;) Varför gör du inte flera portioner? Så om du lagar ett mål på kvällen, ät samma till lunch dagen efter? Så gör jag! Super smidigt va :D

Åh. Du är så grym. SÅ GRYM!! I framtiden måste vi ses. Så är det bara! Synd att min mammut inte bor i malmö numera, hon bodde precis vid pil-dammen-vad-den-nu-heter och vet att du snackat om den här på bloggen va? :) STOR KRAM <3

2013-05-05 20:24:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: