Veckans träning - v.19

Måndag: 30min crosstrainer, styrka för bröst, triceps
Tisdag: 30min crosstrainer, styrka för rygg, biceps
Onsdag: Body balance
Torsdag: 30min crosstrainer, styrka för ben, mage
Fredag: 1h 50min Octane
Lördag: 30min Octane, styrka för rygg, biceps
Söndag: 1h 50min Octane, styrka för mage
 
Förra veckans träning ser ni här! Blev en hel del kondition denna veckan, haha. Fastnade antingen framför en serie, i telefon eller mitt i en spurt. Octane är som ett löpband och crosstrainer kombinerat, grymt jobbigt! 

Kommentarer
Switta.se

Hej! Är du intresserad av en egen .se domän till din blogg? Jag hittade inget sätt att kontakta dig så det blev här. Skicka ett mail till mig om du är intresserad så pratar vi mer!

Ha det bra!
Med vänlig hälsning,
Marcus

2013-05-14 13:20:54
molnfigur.blogg.se

hoppas att detta inte triggar eller något, men det ser ut som att du gått ner lite i vikt, hur mår du?

2013-05-14 18:25:40
URL: http://molnfigur.blogg.se/
jessica

Beundrar din konditionsträning! Jag som tycker att jag är duktig när jag står 60 minuter på crosstrainern, haha. En fråga bara, när du kör crosstrainer så länge vilken nivå har du då och vad ligger pulsen på? :) Kram, du är jättefin!

Svar: Det är olika! Brukar satsa på att ligga på en puls cirka 75% av max :) kram
evelaan.blogg.se

2013-05-15 12:00:54
URL: http://jessicaasling.blogg.se
Elin

sååå spammat dig på din mobil! Ska strax kila till boxeeeeeeeeeeen!

Vi har likadana skor såg jag nu? eller typ? TROR FAN DE :D

längtar till din farmors jordgubbsland <3

PUSS O KRAM IFRÅN MIIIIIIIIIG

2013-05-16 18:30:29
Switta.se

Hej igen! Skicka gärna ett mail så kan vi prata om ett samarbete så du får en egen domän till bloggen.

Med vänlig hälsning,
Marcus

2013-05-20 17:16:36
URL: http://switta.se
Rebecka

En fråga bara..hur gör du när du kollar serier och tränar på samma gång? Alltså kollar du på telefonen eller iPad elr något? XD

Svar: Hehe, jag tittar på mobilen. Lägger den på konditionsmaskinen. Oftast finns det ett litet "ställ" där mobilen får plats :)
evelaan.blogg.se

2013-05-25 22:24:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: