12/11

Ironin i att jag får sovmorgon när jag börjar som tidigast i skolan, haha.  På tisdagar hinner jag inte träna innan skolan då jag börjar 08.30 och det tar en timme för mig att pendla. Så då får jag sova ända till 05.30. ;) 

Igår var det dags för ben igen, kör två rena benpass i veckan, ena med fokus på framsida och andra med fokus på baksida + rumpa. Sen har jag mitt pass på söndagar då jag oftast nöter teknik och så, då brukar det bli ganska många set med knäböj. :) 

Men iallafall! Det kördes benpress, smala benpress,  knäböj, benspark och insida lår. Inte så många övningar, men desto fler set! Igår ville sig knäböjen inte riktigt då jag har en muskelknuta i ryggen precis där jag lägger stången.. Ska be mami trycka ut den i eftermiddag. Lär göra ont som in i, men "no pain, no gain" ;) 

Just nu har jag väldigt mycket i skolan, men jag försöker skriva så mycket jag hinner! Ni får hemskt gärna skriva vad ni vill läsa om! 

Kommentarer
Julia

Härligt att hinna träna innan skolan :)

Svar: underbart!
evelaan.blogg.se

2013-11-13 08:17:25
URL: http://takethetime.blogg.se/
Anonym

Hur ser en vanlig dag ut för dig? Du verkar ha väldigt mycket för dig hela tiden och jag undrar hur du orkar med? Hur många timmar sover du? har du tid för nöjen också eller är det bara skola träna plugga och laga mat? Puss och ta hand om dig!

Svar: Jag hinner med :) har alltid många bollar i luften och det passar mig. En vanlig dag är svår att säga, det beror helt på om jag ska träffa en vän eller jobba utöver skola och träning. Men kan ge två exempel: kondition, skola, gå ut med hundarna, styrketräning, käka, plugga, förbereda matlådor för morgondagen, gå ut med hundarna och sova. En annan dag när jag jobbar eller träffar vänner kan se ut såhär: kondition+styrketräning, skola, jobba/träffa en vän, matlådor och gå ut med hundarna. Inte så farligt :) väljer att träna morgon för art hinna med allt.
Sover alldeles för lite, men set beror på sömnproblem, inte tidsbrist. Kram!
evelaan.blogg.se

2013-11-13 21:52:09
Linnéa

Jag är rätt ny på gymmet och om du har tid/lust så får du gärna tipsa om övningar man som nybörjare kan göra på gym och hur man utför dom rätt :)

Svar: absolut kan jag det!
evelaan.blogg.se

2013-11-14 13:03:39
Anonym

Hej! Vad beror sömnproblemen på? Hur länge var du ''frisk och normailviktig'' innan du började träna? Vad fick dig att börja träna som du gör? Och kan du inte lägga upp lite framgång-bilder på dig själv? :)) Du e så inspirerande, kör på! <3

Svar: Ingen aning, har alltid haft svårt att sova. Ett halvår kanske? SEn började jag träna lite smått och utökade eftersom. Jag älskar att träna och har alltid gjort :)
Jovisst, det göör jag ju lite då och då på instagram! Kram!
evelaan.blogg.se

2013-11-23 17:28:01
Anonym

TIPS! Här är ett enkelt recept på en näringsrik milkshake!
Du behöver:
1.5-2 dl mjölk
1 banan
2 msk kakao

Blanda och toppa med nötter och kanel.
Rekomenderar verkligen att du provar, det är super gott och passar när man behöver energi och är sötsugen. och säg gärna vad du tycker! :)

2013-11-28 15:06:06
Lina

hej, en fråga! när du tränar, ugefär hur långa är dina pass? (saknar ditt bloggande!!)

Svar: Olika! Men mellan 1-2 timmar :)
evelaan.blogg.se

2013-12-04 16:38:19
Frida

Hej!
Kan du inte göra ett inlägg om dina framsteg inom träningen viktmässigt? hur mycket har du ökat i vissa övningar sen du började osv.
För övrigt skulle det vara intressant att läsa om vilka övningar du gör, kanske matbilder (alltid intressant) :) du är en sån inspiration

2013-12-11 08:34:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: