Fredag, fredag, freeeedag!

Äääntligen är det fredag! Varit en tuff vecka med skolan som dragit igång igen efter höstlovet, och utöver det har jag jobbat, träffat vänner, tränat, samtidgt som jag har varit så ofantligt trött, men ändå inte kunnat sova. Så det ska bli skönt med helg! :) 


Sitter nu på bussen in till skolan efter att ha startat dagen med ett härligt benpass på gymmet - fokus på baksida lår och rumpa. Försöker få in lite extra för baksida lår då jag är ojämn i benen, framsida lår är så mycket starkare! Visste ni att knäskador/problem kan bero på just det? Svaga hamstrings och obalans i benmusklerna. Mina knän smäller och knäpper då och då, så nu ska här jobbas upp lite jämnhet i spirorna! 

Slutar klockan två, och efter det blir det en vända på stan, för att sedan äta middag på Mando. Ikväll är det ju idol också! Ska försöka hinna hem till det. Vad gör ni idag? :) 

Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

Din rumpa! Gah, perfection. Mina knän knäcker så fort jag går ner på knä, haha.. Eller hukar mig ner, alltid varit så. Menmen! <3

Idag kanske, kanske en kompis kommer hit. Ikväll blir det axlar, biceps, mage och cardio på gymmet och det ser jag fram emot. Taggad!! :D

2013-11-08 11:26:18
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: