Morgonpromenad

Godmorgon! Fick veta igår att min sista lektion var inställd idag, så jag börjar halv tio och slutar halv elva, istället för klockan två! Så himla skönt. Därför bestämde jag mig för att skippa morgonträningen och ta sovmorgon. Eftersom jag slutar tidigt och inte jobbar idag kan jag träna i eftermiddag. 


Trots planerna på en sovmorgon vaknade jag av mig själv innan klockan sex. Aja, blev ändå mer sömn än vanligt. :) 
Tog mig ut på en morgonpromenad - promenad då alltså, inte powerwalk. Ibland är det just vad man behöver, inte jaga klockan för bästa tiden, bästa sträckan, lyfta tyngst eller vad det nu kan vara. Bara trycka in hörlurarna, på med mysig musik och lunka omkring. Andas. Det var precis vad jag behövde imorse iallafall. :) 



Kommentarer
Healthspo.devote.se

Herregud, fattar inte hur du klarar det. Planeringsmästarn nr 1 ;) Att få in träning och skola är en sak men jobb till råga på det! Grymt jobbat!!

Svar: Haha, tack! :)
evelaan.blogg.se

2013-11-08 11:55:48
URL: http://healthspo.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: