Upp som en sol och ner som en pannkaka

Usch och fy, nu är jag trött på att vara sjuk! Vaknade upp pigg och kry igår, stack till gymmet och rev av ett grymt kombinerat ben- och konditionspass. Tog PB i benpressen och och lyckades göra två chins i slutet av passet, direkt efter varandra!
Gick därifrån nöjd och full av energi, men sen dalade det. Feber, frossa, huvudvärk, snorig, ont i halsen och öronen. Åh! Vill inte. 
Har så mycket i skolan just nu, och har dessutom fått ett jobb som jag ska på introduktion på imorgon! Så idag stannar jag hemma och försöker kurera mig så gott jag kan. 

Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer
Julia

Först vill jag bara säga att din kropp är 2 die 4!:) sen en liten fråga: När du springer på löpband- hur länge gör du det, hur intensivt? :)

2013-09-23 16:54:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: