Allmänt tjöt

Och så hann det gå ett par dagar sen senaste blogginlägget - igen. Haha. Men det har sina anledningar! Sovit rent ut sagt förjävligt på senaste tiden och fått, som mest, tre timmars sömn per natt.. Vilket gjort att jag gått omkring som en zombie, varit grinig och allmänt trist att ha att göra med. 
Samtidigt som jag sovit dåligt har det varit en av de bättre veckorna också, umgåtts en hel del med P, träffat C, shoppat, gått i skolan, jobbat och såklart tränat
Jepp, klockan tio på förmiddagen en lördag stod jag och blåste ballonger på jobbet. Haha. Vet att det är många som pratar negativt om att jobba på donken, men jag gillar det faktiskt! Ja, det är stressigt och slitigt, men samtidigt har man så himla roligt ihop! Alla är ju i ungefär samma ålder (17-25 typ) och kan skämta med varandra. 

Kommentarer
Emma

Nu får du allt berätta lite om denna P! ;)

2014-01-14 20:49:25
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: