Cachar upp lite

Rev av ett otroligt bra pass för bröst häromdagen. En grej jag gör för att verkligen få bra kontakt i övningarna är att fokusera på just den muskeln du ska träna. T.ex bröst, visulera hur muskeln spänner och slappnar av under tiden du kör. Förstår ni, haha? Låter astöntigt, men det funkar för mig iallafall! Och det fungerar för alla övningar och muskelgrupper. 
  • Bröstpress m. hantlar
  • Bänkpress 
  • Bänkpress, lutande bänk
  • Hantelflyes på bänk
  • Pullovers på pilatesboll m. kettlebell
Den sistnämnda övningen är inte bara bra för bröstet utan tränar även de mindre musklerna runt omkring då du måste fokusera på att balansera! Tar även gött på magen. 
Helgen då, i fredags träffade jag Amanda efter skolan och vi tjötade ikapp de två åren som hunnit gå sen vi senast sågs. Helt sjukt att tiden går så fort! Pep iväg till jobbet en snabbis och sedan kom P hem till mig och sov över. På lördagen vaknade jag av att P frågar om fönstret är öppet, klockan fyra på morgonen?? Man ba eeh.. jag vet inte? Haha. Slumrade fram till åtta, käkade frukost och stack till gymmet för ett konditions- och axelpass. Blev lite stressigt då jag skulle iväg och jobba efteråt, men man hinner det man vill! 

Fick en fråga vem denne P är, och well.. Time will tell ;) Det är iallafall inte den P som många trott, haha! Ha en bra söndag. 

Kommentarer
Anonym

Du är grym och motiverande! När ska du svara på alla frågor föresten? :)

2014-01-19 21:45:10
elin

kan du inte visa bild på hur du gör pullovers på en pilatesboll? skulle vara grymt!

2014-01-19 22:33:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: