Fettförbrännare

Jag är inte direkt en förespråkare för fettförbrännare, jag anser att den bästa "fettförbrännaren" är att lyfta på rumpan och röra på sig! Men, visst kan jag väl samtidigt förstå att en del vill ha en liten "push" som hjälper till lite. Jag fick hem Fitnessgurus nya fettförbrännare för en vecka sedan för att testa på och utvärdera till er. 
Såhär står det om dessa, dagtabletterna som jag fått, på deras hemsida; 

Nya One Heat® A.M. med en helt ny formula och en ny större förpackning. Nya One Heat® A.M. är ännu mer effektiv än vår orginalformula där fettförbränningen, energin samt reduktionen av sötsug är helt oöverträffad.

Nya One Heat® A.M är framtagen för att ge dig maximal fettförbränning och energi under dagen samtidigt som ditt sockersug elimineras. One Heat® A.M. passar dig som vill ha bästa möjliga förutsättningar för att fullfölja en planerad diet med en bibehållen hög metabolism och energi.

+ Ökad fettförbränning
+ Reducerat sötsuger & hunger
+ Motverkar muskelnedbrytning
+ Ökad energi & fokus för träning

Du som försökt gå ner i fettvikt förut vet att de största utmaningarna under diet är långsam ämnesomsättning, hunger, sötsug och brist på energi. De flesta av oss har inga problem med att ligga på ett kaloriunderskott i några dagar men längre perioder ställer högre krav på dig och din planering.

När din kropp ligger på ett kaloriunderskott är dess naturliga respons att sänka metabolismen och göra dig trött för att du ska använda så lite energi som möjligt. Detta svält-försvar har möjliggjort för oss att överleva allvarliga hungerskriser men har motsatt effekt idag när vi lever i överflöd. Fetma är det största växande hälsoproblemet idag och vår natur arbetar tyvärr emot oss. Genom att ta One Heat® A.M motverkar du den naturliga sänkningen av metabolismen och får en extra fettförbrännande boost och energi för att kunna göra det mesta av dina dagar under diet och få de resultat du önskar.  

One Heat® A.Ms energigivande effekter ger en oövervinnlig känsla i kroppen som ser till att du presterar maximalt för bästa möjliga resultat.

De ämnesomsättande effekterna kommer från vår unika energigivande och fettförbrännande formula. Tillsammans ger dessa ämnen en termogen effekt med högre kroppstemperatur, ämnesomsättning och ökad fettförbränning. Grönt-te-extrakt har även en potent antioxiderande effekt med positiva inverkan på allmänhälsan.

One Heat® A.M. är fettförbrännaren för dig som vill ha de absolut bästa förutsättningarna för en lyckad viktnedgång.

 Dessa ska intas två gånger per dag, sammanlagt sex tabletter. Jag har testat på dem nu i cirka en vecka och vad jag personligen märkt av är att mina hungerkänslor försvinner helt! Får även mer energi under träningspassen. Min åsikt är som sagt att fettförbrännare inte ska användas i tron att de ska göra jobbet åt dig, sådana piller finns det inte. De kan däremot användas som en liten hjälp i vardagen utöver träningen och kosten, om ni förstår! Har ni problem med sötsug och hunger tycker jag absolut att ni ska testa dem! HÄR kan ni beställa fettförbrännarna, och HÄR finns det ett paket med både AM och PM om ni vill ha det till ett billigare pris, PM hjälper även till med sömnen. 

Kommentarer
Junitjej

Sådana borde jag testa!

2014-01-19 10:00:52
URL: http://junitjejen.se
Daniella 🌙

hurpass tar den bort hungern för dig? äter du inget alls, om du inte påminner dig själv?

Svar: Nja, hunger känner jag ju. Och jag vet när jag borde äta, snarare att jag inte får något sug efter mat. Men äta gör jag ju iallaflal :)
evelaan.blogg.se

2014-01-19 10:33:05
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
anna

bör man ta såna där vid 14-15 års åldern? vet du om det är farligt? har varit inne på att skaffa sådana men är rädd för nå biverkningar. :o

Svar: Det skulle jag inte rekommendera.. Tycker det är lite väl ungt, faktiskt. Kroppen växer fortfarande vid den åldern!
evelaan.blogg.se

2014-01-26 09:18:40
Cecilia Hanson

Längtar efter en recension på detta :)

2014-01-26 20:14:20
URL: http://ceciliahanson.se
Mirja

Hej jag funderar på att beställa dom men jag har inte råd att beställa nåt som inte funkar:/ Skulle du rekommendera att jag köper dom? Jag vill bara komma igång, men va tycker du, funkar dom verkligen?

2014-02-06 17:14:42
URL: http://findingunicorns.blogg.se
Fettförbränning

Hej! Vilken bra genomgång, tack för den!

2014-02-10 02:03:20
URL: http://www.xn--fettfrbrnningen-7kb61a.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: