Friday, Friday

Godmorgon babes! Kul att allt fler börjar hitta till min blogg och lämnar åsikter dessutom. Ska försöka bli lite mer personlig då, då det verkade uppskattas. :) 

Precis kommit hem från en timmes PW och nu ska jag fort käka frukost och göra mig i ordning för skola. När jag kör kondition på gymmet eller en PW som idag äter jag nästintill aldrig innan (såvida jag inte är ordentligt hungrig), dricker bara ett stort glas vatten och sticker iväg. Drar jag till gymmet tar jag med mig aminosyror också! 


Sedan kommer P hit en stund innan han åker till jobbet och då pyser jag iväg till gymmet för ett biceps/tricepspass! Möjligtvis kommer han tillbaka hit efteråt också, så så ser min fredag ut! Vad gör ni idag? :) 

Har grov träningsvärk i benen förresten, körde lite nya övningar igår och tyngre vikter, tänkte dela med mig av passet senare! Puss. 

Kommentarer
Linnea

Hej!
Vad är det för skor på bilden? Ser sjukt sköna ut!

2014-02-07 11:14:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: