Gröt med PB...x2

Tror inte ni kan hitta någon som längtar mer tills våren och sommaren närmar sig. Är så himla trött på mörkret och kylan nu, haha. Och då har inte ens snön kommit hit ännu.. Aja, bara att gilla läget och köra på ändå. :) 
Har dille på gröt och jordnötssmör atm! Så himla gott ihop alltså. 

Idag blev det bröst på gymmet. Körde hantelpress, bänkpress, flyes, dips och pullovers med kettlebell på pilatesboll. I ett par veckor har jag varit fast på en vikt i bänken, har verkligen inte gått att få upp tyngre vikt, men idag äntligen lossnade det och jag pressade upp den - därmed ett nytt PB taget i bänkpress!! Älskar den känslan, hehe. Nu är det bara att köra vidare. :)

Kommentarer
Diman Dilir

å va gott!

2014-01-14 19:53:03
URL: http://psremembermee.blogspot.com
Caroline

Alltså huuuuur är gröten kokt? Ser sjukt krämig och god ut

Svar: 1dl havregryn, 2dl mjölk och salt! Låter alltid havregrynen svälla i vätskan ett bra tag innan jag kokar ihp det :)
evelaan.blogg.se

2014-01-14 21:21:12
Selma

Jag ska fylla 16 om en månad och har inte växt färdigt än, jag tränar mycket regelbundet och har gjort det i ca 2-3 år men har hört att det kan vara farligt att köra marklyft och knäböj med tunga vikter när man är ung och inte färdigväxt. Var tror du om detta? När började du köra de övningarna seriöst med tunga vikter?

2014-01-15 18:55:13
Julia

åhh... gröt <3

2014-01-22 13:18:23
URL: http://takethetime.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: