Hallonkvarg med choconutnana

Hola! Blir lite skrämd av att kolla på statistiken, haha. Tänk att ni är så många som vill läsa om mitt ytterst ointressanta liv liksom. 
Vaknade imorse av att det var iskaallt i rummet, P hade inte stängt fönstret när han stack till jobbet = jag en isbit då det är minusgrader ute. Så tog ett bra tag innan jag orkade resa mig ur sängen, haha. ;) 
Denna skapelsen ni ser ovan åt jag jämt till kvällis innan. Innehåller bra med protein, kolhydrater och fett, perfa! Har postat receptet tidigare, men tänkte att jag slänger upp det igen då jag får frågor om det då och då. 
  • Kvarg
  • Keso
  • Hallon
  • Banan
  • Jordnötssmör
  • Cankao (eller kakao + stevia) 
  • Stevia
Ta lika delar kvarg som keso och blanda ihop med steviaströ och vanilpulver. Mosa tinade hallon och rör ner. Ställ in i frysen under tiden du gör "choconutnana'n". Mosa en banan med en stor sked jordnötssmör och cankao. Toppa hallonröran med detta och hugg in! Godast är om det får stå i frysen och gotta till sig ett tag. Vill man lyxa till det ännu mer skivar man över lite apelsin, mmh.

Kommentarer
Diman Dilir

ser gott ut!

2014-01-23 16:24:11
URL: http://nattstad.se/dimand
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: