rutiner

Lika fort som det går att skaffa vanor och rutiner, går det att bli av med dem också. Innan jullovet gick jag jämt upp klockan fem på morgonen för att hinna träna innan skolan. Nu? Har kört kondition på sin höjd som går fort, och då som tidigast behövt gå upp 6-7. Idag var jag uppe före tuppen igen, dags att ta tillbaka rutinerna känner jag. Det var så himla tufft att stiga upp ur sängen alltså, särskilt när fönstret hade varit öppet hela natten, haha.. 
Men upp kom jag och levererade ett grymt benpass, med fokus på framsida lår (bilden visar dock en övning för baksida, menmen..) Nu minns jag varför jag brukar träna tidigt, helt underbart att ha träningen avklarad innan skolan och dagen börjat. 
Idag blir det att träffa en saknad vän efter skolan för en fika och därefter kanske P kommer till mig. Indiskt blir det till middag iallafall, mums! Vad hittar ni på idag? 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: