sjuk- och tvättstuga

Usch och blä, vad jag hatar att må såhär. Har varit illamående i över en veckas tid nu, och senaste dagarna även yr. Det går i vågor, ena sekunden känns det som att jag ska kräkas när som helst + feberfrossa, och nästa är jag okej. Hade hellre bara kräkts och fått det överstökat, ni vet? 
Är med andra ord hemma idag. Detta är vad jag levt på de senaste dagarna - knäckebröd med avokado och ägg. Säsong för avokados (hur säger man avokado i plural egentligen?) just nu så jag fyller upp depåerna med det.
 
Kommer utnyttja dagen till att vila, städa och tvätta. Värsta med att bo i lägenhet? Bestämda tvättider. Egentligen har vi tid ikväll, mellan 14-22, men jag såg att ingen hade bokat nu på morgonen så då passar jag på att få det gjort nu istället för att spendera hela fredagskvällen till det. 


Kommentarer
Cissi Larsson

Vad jobbigt.. Krya på dig! Ha en sån trevlig helg du kan ha när du är sjuk! :)

Svar: Tack detsamma finis!
evelaan.blogg.se

2014-01-24 15:36:09
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: