Helgen i stora drag

En dag fick jag vara utan illamåendet, och nu är det tillbaka.. Usch, vad trött jag blir. Blir att boka en tid hos VC imorgon. Försökt övertala mamma att boka åt mig då jag avskyr att ringa, men hon vägrar hahhaa. Baksidan med att fylla vuxen. ;) 

Helgen min har varit fin iallafall, i fredags träffade jag en vän över en fika och gårdagen spenderades på stan med min höggravida syster letandes efter en barnvagn, snart ska hon föda! Kikade lite på inredning också, om mindre än en månad blir jag Malmöbo, och som jag längtar! Att pendla två timmar per dag för att ta sig till skolan är inte det ultimata om man säger så... Så det ska bli skönt. 
Kom hem runt sju och fräschade upp mig lite, sen satt jag bara och väntade på att klockan skulle bli elva och att P skulle komma hit, haha. Är en riktig morgonmänniska så var helt död när han kom. Sedan somnade vi ändå inte förrän halv fyra och jag gick upp runt åtta.. Haha. 
 
Stack iväg och handlade frukostbullar och dukade upp, blev en riktig mysfrukost med familjen + P. Sen pyste han iväg till jobbet och jag till gymmet. Blev bara ett konditionspass då jag är så himla trött och fortfarande illamående. Egentligen var det ben som stod på schemat, men jag väntar hellre en dag extra och har psyket och kroppen med mig till hundra procent. 
Hur har ni spenderat er helg? :) 

Kommentarer
Diman Dilir

åå gott!

2014-01-26 18:25:45
URL: http://nattstad.se/dimand
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: