Morgonpowerwalk

Idag vaknade jag upp med träningsvärk i varenda liten kroppsdel, förutom möjligen tårna, haha. Kände mig seg och hade huvudvärk också, så jag bestämde mig för att skippa träningen på morgonen åtminstone. Drog på mig skorna och tog hundarna på en PW till hundbadstranden. Tror det uppskattades mer än en tråkig promenad. ;) 
Får se om det blir någon träning i eftermiddag. Känner mig inte riktigt kry, tror en förkylning är påväg att bryta ut. Men vi får se helt enkelt! Isåfall är det kondition som står på schemat. 

Kommentarer
Elin

Att hålla igång en blogg...

KAN ICKE VARA ALLT FÖR ENKELT. Tro mig, jag vet fan inte hur man lyckas mer än att det är kul att läsa såååååååå, här kommer massa tips. Eller nåt! HEHE

- Favoritövnigar
- Tips & råd vid uplägg av pass/dyl
- Tips och råd om mat
- Livet (mål, förväntningar, tankar, känslor)
- Fakta om träning/muskelbygge
- "10 saker du inte vet"
- frågestunder
- åsikter
- AND SO OOOOON

Receot också

pussssssssipusspusspusssss

2013-08-05 10:37:22
Helene

Kondition är klurigt när man misstänker att en förkylning är på väg. Ibland är det som att den rensar upp kroppen och man känner sig plötsligt helt återställd, men andra gånger drar man på sig halsont och hela rasket. Lika bra att vila.

2013-08-06 08:43:36
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Sandra

Hej! Tränar du på nordic wellness? Funderar på att börja träna där och undrar vad du tycker om nordic om det är så att du tränar där :) Hoppas du kan ta dej tid att svara. Kram

Svar: Hej! Nej, det gör jag inte. Men jag har hört att det ska vara ok :)
evelaan.blogg.se

2013-08-09 13:38:47
Anonym

Hej Evelina! Jag älskar när du lägger upp mat som inte är så "nyttigt" för jag fylls av glädje då! Känner mig ensam om att njuta av godis och sånt! Skulle varit roligt om du la ut bild på instagram så fort du åt något sånt! Kram<3

Svar: men hahah... va?
evelaan.blogg.se

2013-08-10 15:50:01
Anonym

Kan du inte skriva om vilka ben övningar du gör och saker runt?:)

2013-08-12 11:11:39
Hanna

Gud vilken fin blogg du har! Du har alltid varit en inspiration för mig! Tack

2013-08-13 15:00:45
URL: http://fitnesslover.blogg.se
Rebecka

Skulle du kunna lägga ut receptet på lins/sötpotatisbiffarna me sesamfrön du hade gjort? Dom lät skitgoda, provade dina kidneybiffar och dom var namnam!

2013-08-24 09:52:45
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: