Celsius

Idag kommer förhoppningsvis min beställning med celsius! Älskar den drycken alltså, finns ingenting som ger mig samma energi som celsius och samtidigt innehåller vitaminer och mineraler. Win-win liksom! 
Har just kommit hem från gymmet där det blev en timmes kondition. Egentligen ska jag inte köra så mycket kondition just nu då jag fokuserar på att bygga upp mig, men en gammal handledsskada har blossat upp igen och jag kan alltså inte lyfta vikter.. Så då unnar jag mig själv med att köra lite kondis, hehe. Älskar ju det egentligen. 

Nu ska jag röja här hemma lite och sen bär det av mot jobb. Hoppas ni får en bra dag! 
 

Kommentarer
Victoria Estelle

Var beställer du dina Celsius ifrån? :)

Svar: Från Celsius själv. Men du kan beställa från fitnessguru t.ex :)
evelaan.blogg.se

2013-12-27 17:55:44
URL: http://victoriaestelle.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: