Jul

Hej på er! Har ni haft en trevlig jul? Det har jag iallafall! Har släkt här uppifrån Hakkas samt Stockholm, så uppdateringen blir inte den bästa men det tror jag att ni har förståelse för. :) 
Julafton till ära gjorde jag den här godingen - saffran/vanilj proteingröt! Lätt att göra och sjukt gott! Koka 1 portion gröt i vatten eller mjölk tillsammans med saffran (en halv påse kanske?), och rör sedan ner 1 skopa proteinpulver med smak av vit choklad (jag använde FITNESSGURUs som ni hittar här). Toppa med russin och ät! Åt självklart ghakku med julskinka till, som är ett bröd vi alltid har vid jul. 
Juldagen spenderade jag på jobbet. Diskuterade anabola med en kollega och fick frågan om vi serverade lammkött i drive'n, haha. Hände inte så mycket med andra ord, ganska förståeligt då de flesta käkar rester från julbordet då. ;) 
Själv var jag så himla leds på allt vad köttbullar och skinka hette, efter ett par dagar med sådant, så jag tog med mig matlåda. Inte ett dugg avundsjuk på resterande familjemedlemmar som snällt fick äta det, hehe. 

Kommentarer
Diman Dilir

å va gott!

2013-12-27 18:59:20
URL: http://psremembermee.blogspot.com
Hanna

kan du inte vara uuurgullig o skriva lite om hur det är att jobba på McDonalds? o ge lite tips o så? ska börja jobba där om 2 dagar o är svinnervös för verkar vara så mycket att kunna.. o man behöver väl inte smaka på pommesen ifall de är okej?

2013-12-27 20:27:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: