Juletid

Alltså.. åh. Någon har försökt hacka min mail så jag kan inte komma åt den längre, då jag inte kommer ihåg alla säkerhetsuppgifter jag angett.. Mailen har ju ett par år på nacken så det är lite svårt att minnas lösenordet till den mailen jag hade innan denna, sisådär fem år gammal.. Någon som vet hur man kommer i kontakt med de ansvariga på hotmail/microsoft? 
Nu är det snart jul förresten. Vet att många nojjar kring det, hur ska man göra med maten? Det "går ju inte att äta cleant då", enligt vissa. Men klart det går! Julmat är ju egentligen ypperlig byggarmat. Köttbullar, ägg, lax, sill, potatis... Protein ju? ;) 
Nä, men ta det lugnt hörni! Såvida ni inte ska tävla ser jag ingen mening i att hetsa upp er pga julen. Det är okej att inte alltid äta strikt, det är okej att unna sig! Tänk såhär; det spelar ingen roll vad du äter mellan jul-nyår, det som räknas är vad du äter mellan nyår-jul! Logiskt va? 
Sen handlar ju inte julen om maten egentligen, utan gemenskap. Så ta en extra skumtomte och njut med nära och kära. 

Kommentarer
Florence

Det här var nog seriöst det bästa jag läst i år! Att strunta i perioden mellan jul-nyår och istället tänka på nyår-jul. Det är ju så sant!

Svar: Visst?!
evelaan.blogg.se

2013-12-18 21:04:16
URL: http://oddworld.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: