Marklyft och mage

Söndagar är den dag då jag fokuserar på muskelgrupper som gått lite sämre under veckan eller bara behöver lite mer fokus just för tillfället. Idag blev det marklyft och mage, har slarvat litegrann med marklyft och mage är tråkigt, haha. Började med mage och gick sen över till marklyft, körde 100 tunga reps innan jag var nöjd! I olika set, såklart. Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag besviken! Gick bra trots en skadad handled..
Just nu är det många bollar i luften. Då vi, inom tre månader, ska flytta in till storstaden är det visningar och besiktningar på g här i lägenheten, samt att det är jul och släkt kommer. Så himla skönt med lov, dock!

Hur spenderar ni jullovet? :-) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: