Recension av de nya smakerna

Som ni vet fick jag hem de senaste smakerna av fitnessguru's protein, i smakerna vit choklad samt vitchoklad/hallon. Låter väl hur gott som helst, visst?! Jag var förväntansfull och hann knappt få hem dem innan jag öppnade och luktade, haha! 
Har smakat båda två som de är blandat med vatten, samt i matlagning för att kunna ge en rättvis recension till er. :) 
One whey vitchoklad/hallon var jag stensäker på skulle vara god då jag älskar deras jordgubb/vit choklad (och sen - vit choklad över huvudtaget är ju drömgott). Det var godast i en smoothie jämfört med att dricka som det var, men himla gott iallafall! Ger det 4/5 proteinburkar. (Postar receptet på smoothien senare) 
One whey vit choklad smakade jag först som shake - och herregud vad gott det var! Hade inte sååå höga förväntningar då jag antog att det bara skulle smaka vanilj, precis som allt annat som säger sig smaka vit choklad. Men nej, det smakar verkligen choklad! Höll på att smälla av, lol. 
Nästa steg var att testa det i proteinpannkakor som jag har fått dille på för tillfället, tillsammans med saffran då det är juletider och de smakerna går så fint ihop. Godast var det att dricka proteinet rätt upp och ner blandat med vatten, men fortfarande sjukt gott! 5/5 proteinburkar och en ny favorit, absolut!
 
Dessa pannkakorna gjorde jag genom att blanda 1 skopa One Whey vitchoklad med 1 ägg, 1dl havregryn, 1tsk bakpulver. I en annan skål rörde jag ihop saffran med 1/2dl mandelmjölk och sen mixade jag alltihop och stekte i kokosolja. :-) 
 
Vill ni också beställa de nya smakerna? Klicka då HÄR

Kommentarer
Anonym

Vad är dina mål med träningen just nu? :) Kan du inte ha ett Q&A-inlägg?

2013-12-20 16:41:23
Healthspo.devote.se

Hej! Hur äter du när du tränar innan skolan, är lite lost inom området ;)

2013-12-21 17:35:59
URL: http://healthspo.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: