Superset och Mcdonalds

Igår satt jag och funderade över om jag skulle köra baksida ben + rumpa eller rygg idag, när jag sedan kom på den brillianta idén att köra både och. Så det fick bli superset för att dels spara tid och dessutom hålla pulsen uppe. Nedan ser ni hur passet såg ut. 
Latsdrag/Lårcurl
Marklyft/raka marklyft
Sittande rodd/Abductor 
Stående rodd/Draken 
Ryggresningar/Utfall i smith 

Gick kanonbra och svetten rann! Nu är det dags för jobb till åtta. Fick en kommentar från en tjej som undrade hur allt går till på Mcdonalds. Tänkte att jag kunde skriva ett inlägg om det senare ikväll, så undrar ni någonting är det bara att fråga! Puss. 

Kommentarer
Anonym

Kan du inte svara på alla frågor du fått på senaste tiden?

Svar: Absolut! Ska ta mig tid och göra det.
evelaan.blogg.se

2013-12-28 17:39:50
Anonym

Har ett par frågor till dig som du får svara på om du vill: har din mens kommit tillbaks redan och hur mår du annars? Känner du dig 100% frisk eller får du fortfarande "återfall"? Kan du njuta av godis/choklad/chips osv. utan att få ångest? Jag känner själv så att om jag äter något onyttigt så kan jag lika bra äta godis/chips/dålig mat hela resten av dagen för att den ändå är "förstörd"... hur kan man få bort denna tanke och istället bara njuta av det goda en kväll i veckan? Hoppas att du har haft en bra jul!! Kram :)

2013-12-28 17:41:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: