Tjolahopp

Haha, herregud vad dålig jag är på att blogga. Det blir väl så, allting rullar på och det finns inte riktigt något att skriva om, enligt mig iallafall. Vad vill ni läsa? Släng iväg en kommentar med önskemål så ska jag nog knåpa ihop något! 
Annars då? Det rullar som sagt på. Mycket i skolan nu innan det är dags att gå på jullov, som jag längtar!! Är så himla skoltrött och omotiverad. 
Vad gäller träningen så går jag i tävlingstankar.. Lite sugen  att ställa upp i Alströmer 2014, en nybörjartävling inom fitness. Får se hur jag gör med det, dock! Vill känna mig 100% redo innan jag ställer mig på scenen. 
Vad hittar ni själva på? Och, vad tusan gör ni när höstmörkret tar all energi?! Tipsa gärna! 

Kommentarer
Cecilia

Jag tycker verkligen du ska ställa upp i Ahlströmer om du är sugen, tror det vore jätteroligt och jag är själv sugen! (men alldeles för långt ifrån..)
Just idag återvände jag äntligen till gymmet efter alldeles för många dagar utan träning pga stress av skola och jobb och framförallt pga det hemska mörkret.. jag tar d-vit tillskott och dricker mitt kaffe, men inget verkar hjälpa :( så dela gärna med dig om du får några bra tips mot vinterdeppen! Kramar

Svar: Jag har börjat med d-vitamin tillskott på senare tid och känner att det faktiskt hjälper lite! Mitt bästa tips är att skapa rutiner.. Sova på samma tider osv. Men nu börjar vi äntligen gå mot ljusare tider som tur är! Kram på dig.
evelaan.blogg.se

2013-12-10 18:17:13
URL: http://www.starkarenu.webblogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: