Favoritsalladen

Här nedan ner ni min nya favoritsallad. Den är enkel, snabb att göra och, viktigast, så fantastiskt god! Har fått flertalet frågor hur jag gör den, men har bara känts löjligt att skriva ut här då det egentligen inte är något recept, haha. Ni förstår? Men här kommer det! 
Skär valfria grönsaker i småbitar och lägg i en skål. T.ex gurka, paprika, tomat, isbergssallad/groddar, men viktigast av allt är avokadon. Bidrar till krämigheten. Därefter tar du ett paket färdiggrillad kyckling från Pärsons* och skär även den i bitar. Släng i lite blandade bönor (eller gå lite wild n' crazy och ta couscous (omg carbs) som jag gjort på en av bilderna ovan)  Slutligen hiver du i en lagom stor sked med keso och kryddar ordentligt med vitpeppar. Mums! 

* Pärsons färdiggrillade kyckling är påläggsskinka. Bäst är att grilla sin egna kyckling, men finns inte tiden duger detta bra. Min typ av snabbmat. :-)

Kommentarer
M

Hej fina du! Snälla kan du skriva lite mer om hur du kom ut ur din ätstörning. Hur började du med måltiderna, vad åt du, hur mycket av kolhydrater, fett o protein vid varje måltid. Och hur du gjorde för att komma ur tänket av förbjuden mat o hetssug.

2013-07-29 10:00:21
Ebba Molin

Åhhhhh så gott!

2013-07-29 23:10:18
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: