Legday

Godmorgon! Precis varit ut på en morgonpw i solen och sedan käkat frukost, proteingröt som vanligt! Eller ja, min nya standardfrukost, hehe. Magen min klarar tyvärr inte av all laktos jag tryckt i mig i form av kvarg/keso osv. Men proteingröt är minst lika gott! (eller..) 
Igår var det legday på schemat, men jag vaknade upp på ett taskigt humör (personliga skäl) och redan där bådade det inte gott. Bestämde mig för att köra ändå, ta ut ilskan på gymmet liksom. Men sedan fungerade inte mitt 3g då telenor har haft någon driftstörning, och det betydde ingen spotify. Dessutom var där en besserweisser på gymmet som rättar alla och ska visa "hur det ska gå till".. Första gången han kom fram till mig blev jag bara glad, jag vill ju inte göra fel, men när jag nu sett hur han går runt och rättar precis alla på gymmet oavsett om de gör fel eller inte, börjar det bli lite irriterande. Jag menar.. Är man på gymmet för att träna eller inspektera andra? 

Jaja. Passet blev inte bra iaf, och tillslut gick jag hem. Körde de mest "basic" övningarna, men ska ändå tillbaka och köra ben idag. När det är legday ska man gå all in! Vad tränar ni idag? 

Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Träna utan musik är omöjligt för mig!
Du borde sagt det till honom att om du velat ha en PT hade du fixat en haha. Thank god att jag inte tränar på gym, hade blivit fett sur om någon kom fram så. Första gången förstår jag men springa runt till alla? haha wtfd

2013-07-24 09:49:32
URL: http://dixiwonderland.com/
Karolina

Synka spellistan/orna du lyssnar mest på? (download playlist) funkar finfint för mig iaf! Mitt gym ligger nere i en källare i betonghus = no internet..

ang. laktos så tänkte jag bara säga att jag som är intolerant (mer än de flesta jag vet - blir inte alls gasig utan 15-20 min efter intagen mjölkprodukt är det toan som gäller....) och inte kan dricka ens ett liiiitet glas mjölk kan äta vanlig kvarg och keso (tack och lov för laktosfria är sjukt dyra). Förstår dock inte hur det går till, men antingen är det nått med tillverkningsprocessen som gör att det är mindre laktos i dessa, eller så är det sjukt individuellt, vilket det ÄR såklart, men vilket det beror på i detta fall kan jag givetvis inte uttala mig vidare om..

Haha, det blev en lite längre kommentar än vad jag tänkt mig ;)

2013-07-24 20:49:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: