Nu blir det livat som aldrig förr

Sådärja, då kanske man skulle skaka liv i denna blogg igen? Var ju inte meningen att försvinna som jag gjorde. 
Så, efter ett par fina kommentarer både här på bloggen och instagram om min blogg så har jag bestämt mig för att försöka uppdatera lite oftare åtminstone. Tänkte slänga in "recept" på min prottegröt, davosgröt, olika röror, min träningsrutin, samt smakrecensioner på questbarsen jag beställde häromdagen, då jag fått önskemål om det! 
Är det något annat ni är sugna på att läsa om här i bloggen? Kram! 
 

Kommentarer
Molly!

ÅÅÅHHH JAAA din träningsrutin skulle va superkul att få läsa! Har velat fööör länge veta din rutin, hur du tränar osv. Så träningsinlägg tack! :D
Sen så är dina mat-bilder "to die for" så gärna mycket av sånt också!

Måste bara säga också att du är typ den bästa grymmaste och SNYGGASTE personen jag vet ! Du är sån hiiimla stor inspiration för mig, varje gång jag har 0 motivation går jag in p¨å din instagram och vips! Så är all motivation tillbaka. Du är så grym, så taangfull, så vacker och ja, helt klart bäst.

Så fortsätt med det du gör för du gör det perfekt! Alla lyckoönskningar till dig vackraste! <3

Puss och kram!

2013-07-23 20:08:12
tuss

vad du är vacker. Fantastisk kropp, jag försöker träna mig till något liknande nu efter tusen år av anorexi!

2013-07-24 14:52:03
Matilda

Jaa! :)

2013-07-25 08:42:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: