Questbars - Peanutbutter Supreme

Godmorgon! Första morgonen på väldigt länge med dåligt väder här i Skåne! Fast det kan ju vara skönt också. Då slipper man dåligt samvete över att man ska gå i stan hela dagen, som jag ska, när det är så fint väder ute. ;) 
Lovade ju en recension av alla olika questbars jag beställde hem förra veckan. Gick lite crazy och beställde hem en i varje smak för att "ta vara" på frakten och hitta min favorit!
(Bild från google. Åt min på bussen och tog inget foto)

Först ut; Peanut butter supreme. Den här var jättegod faktiskt! Lät min mamma smaka en annan sort före mig (lemon pie) och hon sade att första tuggan var god, men sen var den bara sliskig. Så mina förväntningar var inte allt för höga. Dessutom brukar ju sånt som är "naturligt framställt" smaka skit. ;) 
Men icke! Denna baren var så sjukt god och jag ångrar att jag inte beställde fler utav den! Ser framemot att smaka nästa bar redan.. Tror det blir chocolate brownie.. Mm.. 

Okej, för er som inte vet vad questbars är (mot förmodan) så är det en sorts proteinbar, innehåller 20g protein/bar och endast bra och naturliga ingredienser. Pricken över i:et är att de innehåller fibrer och har lågt innehåll av kolhydrater. Jag beställde mina från bodyaction.nu, enda svenska sidan som har dem tror jag? Har iallafall inte hittat dem någon annanstans. Deras leverans var förövrigt grym, beställde dem onsdag morgon och kunde hämta ut dem torsdag eftermiddag! Hur bra!? 

Kommentarer
Mia

Äter du questbars bara efter träning eller händer det att du tar före eller kanske som mellis trots att du har en vilodag??:)

2013-07-30 11:42:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: