Veckans träning - v.27

 
Måndag: Aktiv vila; 1h PW
Tisdag: Bröst, triceps, 30min crosstrainer
Onsdag: 90min kondition, mage
Torsdag: Ben, 15min kondition
Fredag: 90min kondition, mage
Lördag: Rygg, biceps, axlar, 15min kondition
Söndag: 85min löpning 
Japp, där har ni förra veckans träning. Blev lite tokigt, ett extra konditionspass istället för det planerade axel- och magpasset, så fick slänga in axlar och mage lite här och där. 
Men det gick bra ändå! Denna veckan blir det dock bara två konditionspass. 

Kommentarer
Sanya

Hej! jag har precis startat min hälsoblogg och det skulle betyda mycket ifall du tittade in en sväng och kanske lämnade en kommentar då du är min stora inspiration! kram! :)

2013-07-17 18:38:12
URL: http://sanyasofie.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: