Lite nytt

Var förbi gymgrossisten häromdagen och kom hem med detta:
Gold Standard Casein från Optimum Nutrition i chokladsmak, BMR Angel shaker, dragremmar från Better Bodies.

Jag har funderat ett tag på att införskaffa dragremmar då mina armar oftast ger upp innan ryggen, och därmed blir träningen inte så bra som den hade kunnat bli. Jag vill ju kunna kötta ut det där sista och gå ifrån gymmet totalt söndermosad och nöjd, men det har jag inte kunnat på ett tag nu, då jag blivit betydligt starkare i ryggen än armarna. Så jag tog tag i saken och beslutade att ett par dragremmar behövdes! Har inte hunnit testa dem än dock, men kommer med utlåtande när jag gjort det! :)

Kaseinet har jag i gröten vilket blir så otroligt gott, testa om ni inte har gjort det! Konsistensen blir mycket bättre med kasein än vassle, tycker jag iallafall. Släng i lite kakao för extra chokladsmak också! 
Hört att det ska vara kanongott att göra chokladpudding på just detta kaseinet, så det ska jag testa. Tänker mig att det skulle passa perfekt med jordnötssmör, hallon och banan till.... ;)

Kommentarer
Linn

Samma problem här - brukar också ta slut i grepp/armar innan ryggen. Så sjuuukt frustrerande när man känner att man har mer att ge men greppet sviker!
Som du säger, man vill kunna kötta ur det allra sista! :)

2013-09-21 14:51:41
URL: http://list.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: