Time for cardio

Godmorgon! Klockan är fem på morgonen och här sitter jag och äter min frukost, som vanligt proteingröt och knäckebröd med ägg, succé! En grym blandning mellan kolhydrater, protein och fett. 
Vet inte om jag skrivit det här på bloggen ännu, men jag har börjat träna innan skolan då jag föredrar att träna morgon. Vissa kan tycka det är lite väl extremt eller vansinnigt att stiga upp innan fem på morgonen "bara" för att gymma. Men jag är en morgonmänniska, och tränar bäst då. Man får hitta sina egna rutiner, vad som passar en bäst! "Experimenterade" lite första veckan när skolan började, och då insåg jag att jag faktiskt inte orkar lyfta lika mycket på kvällen som på morgonen.
Det var tungt de två första dagarna att stiga upp tidigt, men sen gick det av bara farten. Så himla skönt dessutom, knappt en kotte på gymmet vid den tiden, och isåfall är det bara seriösa byggare och inte personer som mer pratar än tränar, ni vet? 
Så att man kan dansa runt och sjunga med till musiken, slippa trängseln och ha i princip hela gymmet för sig själv är bara en bonus. ;) 
Nä, nu ska jag ta och äta upp, smälta maten lite och sen blir det kondition. Börjar sent idag, så kan ta det lugnt en stund innan jag drar mig till gymmet. Ha en fin dag, det är ju helg för tusan! 

Kommentarer
Anonym

Jag tränar oftast på eftermiddagarna/kvällarna då jag och pojkvännen åker samtidigt. Dessa två dagar har jag dock tränat på morgonen, helt ok men föredrar hellre en pw och träning på kvällen :) har en vän som kliver upp halv fyra så att han ska hinna träna innan han börjar jobbet kl 6. Hade jag aldrig klarat av så morgontrött som jag är ;)

2013-09-13 11:40:59
Molly

ååå så glad att du bloggar igen!
Skulle inte du kunna börja skriva ut dina träningsscheman igen och liksom övningarna på passen du gör om du förstår vad jag menar? :D liksom att du skriver vad du gjorde på en träning, älskar att läsa det haha :D

2013-09-13 18:30:43
h2o

hej. såg att du kommenterat någon gång i juli, uppskattar verkligen det. det är väl inte så bra hos mig, men jag är så himla glad över att du verkar ha det bra (jag kollar in din insta lite då och då). och jag hoppas verkligen att bilden du ger där stämmer överens med verkligheten.
tack för att du hörde av dig.

2013-09-13 22:06:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: